7 faktów o sklepie Bazylia.pl
Siedem lat temu w Internecie pojawił się nasz sklep. Na początku mieliśmy 600 produktów, 2 biurka do pracy, widok z okna na hotel w centrum i kolekcję filiżanek do espresso marki Benetton na półce… Po siedmiu latach sporo się u nas zmieniło, więc z okazji 7 urodzin postanowiliśmy podzielić się 7 faktami o sklepie Bazylia.pl.
1. Jamie Oliver – nasza pierwsza marka
W 2013 roku w naszym sklepie mogliście kupić produkty światowych marek. Choć nie mieliśmy ich jeszcze wtedy tyle, ile obecnie popularnością cieszyły się przedmioty z asortymentu np. nieistniejącego już Auerhahna (obecnie niektóre z nich znajdziecie pod marką WMF). Brandem, którego produkty nadal znajdują się w naszej ofercie jest natomiast Jamie Oliver, który był naszą pierwszą marką. Z kolei pierwszym wprowadzonym produktem był solidny moździerz granitowy, z którego niejeden klient korzystał w swojej kuchni.
2. Skepphult, Drosselmeyer, Blomus i Philippi – od lat z nami
Przywiązujemy się do marek, a dowodem na to jest obecność w naszym sklepie brandów, które od 7 lat prezentujemy Wam na naszej stronie. Dzisiaj klienci nadal cenią ich produkty (zdradzimy, że teraz nawet bardziej niż kiedyś). Poniżej cztery marki, które są z nami także i w 2020 roku:
• Skeppshult – szwedzki producent żeliwnych patelni i naczyń na lata. Produkty wykonywane są ręcznie w jednorazowych piaskowych formach, dlatego nie ma dwóch takich samych egzemplarzy. Do impregnacji powierzchni marka używa oleju rzepakowego z miejscowości Osterlen;
• Drosselmeyer – szwedzki brand, który w swojej ofercie ma tylko kilka produktów i to złożonych z maksymalnie 3 elementów;
• Blomus – marka założona w latach 20. XX w. i nadal kierowana przez rodzinę Blome. Związana jest z niemieckim miastem Sundern – kiedyś zagłębiem stalowym oraz węglowym, dlatego 80% oferty marki to produkty ze stali nierdzewnej;
• Philippi – niemiecka marka założona przez sprzedawcę Jana Philippi, który chciał przeciwdziałać produkcji masowych, nieestetycznych przedmiotów. Udało mu się zająć miejsce na rynku z eleganckimi produktami, które zostały dotąd nagrodzone aż 18 razy w międzynarodowych konkursach!
3. Dziadek do orzechów Drosselmeyer kończy z nami 7 lat
Mamy marki, ale i produkty, które kochamy. Podbiły także serca naszych klientów – przykładem jest dziadek do orzechów wspomnianej już marki Drosselmeyer. Bodajże najsłynniejszy produkt do orzechów powstał w 2004 roku w wyniku poszukiwań idealnego narzędzia, które: łupie każdy orzech, nie rozsypuje skorupek po całej kuchni i wyklucza ryzyko przytrzaśnięcia palców. Dodatkowo, według filozofii marki, składa się z 3 elementów… Trudne zadanie?
Erik von Schoultz i Joakim Norin skonstruowali jednak taki produkt. Innowacyjny dziadek do orzechów znalazł się nie tylko w sklepach, ale również na stałej wystawie Industrial design w Nationalmuseum w Szwecji. Nasz zespół ma po jednym egzemplarzu, a nasi klienci najchętniej wybierają wariant czerwony i czarny.
4. Od listka (bazyliowego) do kalejdoskopu – lifting logo
Kto jest z nami od 2013 roku, zauważył, że na początku nasze logo było zapisane czcionką przypominającą pismo ręczne. Zamiast kropki nad „i” mieliśmy ładny listek. Takie logo mogliście podziwiać przez 2 lata. W 2015 roku zdecydowaliśmy się na zmianę logotypu.
Unowocześniliśmy i uprościliśmy czcionkę, a także dodaliśmy dwa elementy. Jednym z nich jest hasło „Wszystko dla domu”, a drugim znak kalejdoskopu obrazujący naszą szeroką ofertę. Zmianie uległ też nasz firmowy kolor.
5. Marki i produkty – dużo cyferek
Pamiętacie z początku artykułu, że mieliśmy w pierwszych miesiącach działania 600 produktów? Obecnie dobijamy do 10 000 i ciągle je dodajemy! Możecie już u nas kupować produkty do wyposażenia kuchni, akcesoria łazienkowe, zegary i wazony do salonu czy dodatki biurowe. Nie zapomnijcie o prezentach – w Bazylia.pl znajdziecie całe mnóstwo inspiracji na wiele okazji.
Powiększamy także portfolio naszych marek – obecnie mamy ich 111. W najbliższych miesiącach możecie się spodziewać, że liczba ta się zmieni.
6. Twarde dane – mamy 5 gwiazdek od klientów
Klienci cenią zakupy u nas, a potwierdzają to dane np. z serwisów Trusted Shops czy Ceneo. Wśród najczęściej pojawiających się komentarzy powtarzają się pochwały miłej i profesjonalnej obsługi oraz docenienie szybkiej wysyłki – średni czas dostawy paczki z magazynu do klienta to 24 h! Dodatkowo, nasze paczuszki wyróżniają się charakterystyczną taśmą z zielonymi elementami.
Przeczytaj oceny i komentarze o naszym sklepie
7. 90% naszego teamu to kobiety
W naszej ekipie od początku przeważały kobiety – w końcu mamy najlepsze oko do najładniejszych przedmiotów! Dzięki temu hucznie obchodzimy np. Dzień Kobiet, a od czasu do czasu biuro pachnie apetycznymi wypiekami.
*
Spodobał Ci się ten artykuł? PRZECZYTAJ pozostałe.
Zobacz MATERIAŁY DO POBRANIA.