Kubek Namaste Statement Villeroy & Boch
Obecna cena jest najniższą (od 30 dni).
• Porcelanowy kubek marki Villeroy&Boch.
• Pochodzi z inspirującej kolekcji Statement.
• Jego kolorystyka to ponadczasowa czerń i biel.
• Nadruk oznacza tradycyjne, indyjskie przywitanie.
• Kubek ma pojemność 280 ml.
• Nadaje się do korzystania w mikrofalówce.
• Możesz myć go w zmywarce.
Dlaczego warto kupić kubek z kolekcji Statement Villeroy&Boch?
• To wyjątkowa propozycja marki Villeroy&Boch, skierowana do fanów designu łączącego tradycję z nowoczesnością.
• Nadruk powoduje uśmiech i zaciekawienie każdej osoby, która z niego korzysta.
• Ma standardową pojemność 280 ml, która pozwala na przygotowanie optymalnej ilości napoju.
• Nadaje się do mycia w zmywarce i podgrzania w mikrofalówce.
Kubek Statement Villeroy&Boch jest propozycją dla Ciebie, jeśli lubisz sprawiać sobie drobne przyjemności w ciągu dnia.
Nadrukowany napis "Namaste" oznacza tradycyjne, indyjskie pozdrowienie i nierzadko jest powodem nawiązania przyjemnej rozmowy o kulturze Bliskiego Wschodu.
Stworzony przez cenioną markę z tradycjami - Villeroy&Boch, jest odpowiedzią na potrzebę łączenia klasyki z nowoczesnością.
Kubek jest wykonany z porcelany premium, cechującej się niezwykłą trwałością.
Możesz myć go w zmywarce i korzystać z mikrofalówki. Ciesz się jego funkcjonalnością już zawsze, kiedy zdecydujesz, że właśnie jest czas na ulubioną kawę lub herbatę.
Kubek Statement Villeroy&Boch to oryginalny pomysł na prezent zarówno dla bliskiej osoby, jak i koleżanki czy kolegi, którzy z pasją opowiadają o Indiach. Ucieszy się z niego również każdy, kto dopiero rozpoczyna swoją przygodę z tym zagadnieniem.
Kod produktu | 1016219661 |
---|---|
Kod kreskowy | 4003686418363 |
Marka | Villeroy & Boch |
Kolekcja | Villeroy & Boch Statement |
Kolor | biały, czarny |
Producent | Villeroy & Boch AG, Saarufestrabe 1-3, 66693 Mettlach, [email protected] |
Materiał | porcelana Premium |
Pojemność | 0,28 l |
Przeznaczenie | do kontaktu z żywnością, mikrofala, zmywarka |
Gwarancja | 2 lata |
outlet | Nie |