Reklamacje i zwroty
ZWROTY
Przysługuje Ci możliwość zwrotu zakupionych u nas produktów w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia.
Jak dokonać zwrotu?
1. Wypełnij formularz zwrotu - napisz do nas: [email protected].
2. Odeślij zwracane produkty.
• Skorzystaj z szybkiego zwrotu InPost (bezpłatnego): wejdź na stronę i wypełnij formularz, a następnie nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie.
Kod nadania otrzymasz na swój telefon.
• Wyślij paczkę samodzielnie (na swój koszt) np. kurierem lub pocztą.
Adres do wysyłki:
Magazyn B3
City Logistic Krakow I
ul. Cementowa 10
31-983 Kraków
• Przynieś paczkę do naszego magazynu:
Magazyn B3
City Logistic Krakow I
ul. Cementowa 10
31-983 Kraków
Co potem?
Nasi pracownicy sprawdzą zarówno stan produktów, jak i zgodność z danymi z formularza.
W jaki sposób zwrócimy Ci pieniądze?
Środki przelejemy niezwłocznie po pozytywnym zweryfikowaniu Twojego zwrotu (w terminie nie później niż 14 dni).
1. PayU, BLIK, karta lub przelew tradycyjny - zwrot za pośrednictwem tych serwisów.
2. Płatność za pobraniem - zwrot na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z Natalią z Biura Obsługi Klienta: [email protected].
REKLAMACJE
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie Bazylia.pl objęte są gwarancją producenta. Jej długość jest określana przez producenta i może się różnić dla konkretnej marki. Jeśli nie podano inaczej, obowiązują aktualne przepisy prawa polskiego.
Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt posiada wady, skontaktuj się z nami:
• mailowo -[email protected].
• telefonicznie - 730 307 682.
Co powinieneś dołączyć do zgłoszenia reklamacji?
1. Informacje potrzebne do identyfikacji np. nr zamówienia, imię i nazwisko.
2. Dokładny opis wad/ problemu.
3. Zdjęcia lub filmik pokazujący wady.
4. Propozycję rozwiązania - wymianę, naprawę, zwrot kosztów.
W jakim czasie rozstrzygniemy Twoją reklamację?
O uznaniu lub odrzuceniu reklamacji poinformujemy Cię (telefonicznie lub mailowo) do 14 dni od dnia jej otrzymania.
W jaki sposób odesłać produkty?
Ustalimy też z Tobą szczegóły odbioru i wymiany na nasz koszt (kurierem lub paczkomatem). Tobie pozostanie jedynie przygotowanie paczki do wysyłki.
Więcej informacji o reklamacjach znajdziesz w naszym regulaminie.
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z Natalią z Biura Obsługi Klienta: [email protected].