Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę.
Reklamacje i zwroty
Zwroty
-
Według polskich przepisów przysługuje Ci prawo zwrotu zakupionych towarów, jeśli jesteś konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i skorzystałeś ze sklepu internetowego Bazylia.pl. Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wyślij na adres: [email protected] lub wraz z towarem na:
Magazyn Bazylia.pl
ul. Ciepłownicza 23C
31-574 Kraków -
Termin: od umowy możesz odstąpić w terminie do 30 dni od otrzymania przez Ciebie towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem wyślesz oświadczenie o odstąpieniu na adres lub e-mail podane powyżej.
-
Zwrot pieniędzy: w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest ona uważana za niezawartą. Przysługuje Ci zwrot kosztów, świadczenia te zwrócimy w stanie niezmienionym. Kwota może różnić się od pierwotnej, jeśli odesłany towar jest uszkodzony lub używany. Zwrotu dokonamy niezwłocznie, w terminie nie później niż 14 dni.
-
Koszty odesłania towaru do nas ponosisz Ty, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Everyday sp. z o. o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
Reklamacja
- Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie Bazylia.pl objęte są gwarancją producenta. Jej długość jest określana przez producenta i może się różnić dla konkretnej marki. Jeśli nie podano inaczej, obowiązują aktualne przepisy prawa polskiego.
- W przypadku niezgodności towaru z umową (zamówieniem), skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 730 307 682 lub adresem e-mail [email protected]. Ustalimy szczegóły odbioru i wymiany.
-
Adres do odsyłki reklamowanego towaru wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności i oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań (koszty wysyłki ponosi nasz sklep):
Magazyn Bazylia.pl
ul. Ciepłownicza 23C
31-574 Kraków -
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem lub od momentu kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.