Koszyk:

pusty - 0,00 zł
Nie masz produktów w koszyku.

Reklamacje i zwroty


Prawo do odstępienia od umowy zawartej na odległość

  1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Bazylia.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: info@bazylia.pl lub Bazylia.pl, ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków.

  2. Termin: Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w terminie 14 dni od otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

  3. Zwrot świadczeń: W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: Bazylia.pl, ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków.

  4. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Everyday sp. z o. o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

 

 

Reklamacja

  1. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie Bazylia.pl objęte są gwarancją producenta. Długość okresu gwarancyjnego jest określana przez producenta i różna u poszczególnych producentów.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań należy odesłać na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków na koszt sklepu Bazylia.pl, po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta sklepu pod numerem telefonu 12 31 24 700 lub adresem e-mail info@bazylia.pl.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem lub od momentu kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
  • TrustedShops
  • Opineo
  • Gazela