URODZINOWY RABAT 22% DO 19.03!
W dniach 16-19.03 z kodem 11URODZINY masz -22% na nieprzecenione produkty (zamówienia od 100 zł). Zniżka nie obejmuje dostawy.

 

Kod wpisz w koszyku -> ZACZNIJ TAŃSZE ZAKUPY

 

Reklamacje i zwroty

ZWROTY

 

Przysługuje Ci możliwość zwrotu zakupionych u nas produktów w ciągu 30 dni od momentu odbioru zamówienia.

 

Jak dokonać zwrotu?

1. Wypełnij formularz zwrotu - pobierzesz go tutaj lub napisz do nas: [email protected].

2. Odeślij zwracane produkty.

Skorzystaj z szybkiego zwrotu InPost (bezpłatnego): wejdź na stronę i wypełnij formularz, a następnie nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie.
Kod nadania otrzymasz na swój telefon.

Wyślij paczkę samodzielnie (na swój koszt) np. kurierem lub pocztą.
Adres do wysyłki:
Magazyn Bazylia.pl
ul. Ciepłownicza 23C
31-574 Kraków

Przynieś paczkę do naszego magazynu:
Magazyn Bazylia.pl
ul. Ciepłownicza 23C
31-574 Kraków

 

Co potem?

Nasi pracownicy sprawdzą zarówno stan produktów, jak i zgodność z danymi z formularza.

 


W jaki sposób zwrócimy Ci pieniądze?

Środki przelejemy niezwłocznie po pozytywnym zweryfikowaniu Twojego zwrotu (w terminie nie później niż 14 dni).

1. PayU, BLIK, karta lub przelew tradycyjny - zwrot za pośrednictwem tych serwisów.

2. Płatność za pobraniem - zwrot na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.


Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z Natalią z Biura Obsługi Klienta: [email protected].

 

 

REKLAMACJE

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie Bazylia.pl objęte są gwarancją producenta. Jej długość jest określana przez producenta i może się różnić dla konkretnej marki. Jeśli nie podano inaczej, obowiązują aktualne przepisy prawa polskiego.

Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt posiada wady, skontaktuj się z nami:
• mailowo -[email protected].
• telefonicznie - 730 307 682.

 

Co powinieneś dołączyć do zgłoszenia reklamacji?

1. Informacje potrzebne do identyfikacji np. nr zamówienia, imię i nazwisko.
2. Dokładny opis wad/ problemu.
3. Zdjęcia lub filmik pokazujący wady.
4. Propozycję rozwiązania - wymianę, naprawę, zwrot kosztów.

 

W jakim czasie rozstrzygniemy Twoją reklamację?

O uznaniu lub odrzuceniu reklamacji poinformujemy Cię (telefonicznie lub mailowo) do 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

W jaki sposób odesłać produkty?

Ustalimy też z Tobą szczegóły odbioru i wymiany na nasz koszt (kurierem lub paczkomatem). Tobie pozostanie jedynie przygotowanie paczki do wysyłki.

Więcej informacji o reklamacjach znajdziesz w naszym regulaminie.

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z Natalią z Biura Obsługi Klienta: [email protected].